pirchì ?

U celu, u mari,a terra,

l’omini  boni e l’omini tinti

i criasti tu,

i mammi chi chi crisciunu i fighhi

nti l’amuri toi, i criasti tu.

Eu non sacciu si sugnu cridenti

Ma a ttia mi rivugia, ora non

Mi ricordu mpi quali malattia,

na promessa ti fici

chiddha chi forsi non mantinni mai.

L’omini sbaliunu e tu i pirduni

Comu sugnu sicuru chi pirdunasti a mia,

ma rintra i mia ancora non capiscia

u to vuliri, pirchi e nucenti tu i fai suffriri,

non annu curpa a l’occhi mei,

forsi pirchi eu non canusciu u disegnu toi,

ma armenu facci finiri u so caminu

nta gioa e senza duliri,

duluri chi già patiru quando mammi diventaru,

si a gioia sintiru, senza rimpiantu pu duluri chi patiru,

a vita ai fighhi dedicaru sagrificadu a vita soi

senza rimpiagiri mai,

ora tu dacci o to amuri senza pena e senza duluri

 

pirchì ?ultima modifica: 2008-07-31T14:11:24+02:00da marra52
Reposta per primo quest’articolo